Login

Pátek

Dobrý večer,

omlouváme se, že kromě fotek (nějak nám dělá komplikace stahování fotek na internet) jsme nedali ani zprávu ze včerejška.

Večer jsme s dětmi hráli poker a končili jsme kolem jedenácté hodiny. Pak jsme ještě řešili dva "zdravotní případy". Filip měl úpal a Matěj bohužel měl vyrážku na kůži. Dnes se zjistilo, že to je Impetigo (infekční nemoc). A dva pokoje měly noční bojovku.

Konzultovali jsem to s odbornicí - kožařkou, která nám sdělila, že to sice infekční je, inkubační doba je nejčastěji 2-5 dní, ale je přesvědčená, že riziko by nemělo být tak vysoké, jak se často uvádí. A to i na základě, že Matěj má sníženou imunitu, ale samozřejmě se to úplně vyloučit nedá. Léčí se to antibiotiky.

Zde ještě najdete více informací: http://www.pediatrie.cz/cs/detske-nemoci/impetigo.html

Každopádně, pokud se na Vašich dětech objeví pupínky, zajděte si radši k doktorovi.

---------------------------------------------------
Včera jsme po příchodu na kurty zaběhli "oblíbenou" štafetu na oválu. Pak následovaly výstupní testy, čtyřhra a samozřejmě dvouhry ve skupinách. Podle dosahovaných bodů, se dalo vypozorovat, že děti "hrají na hranici svých sil". Proto jsme se rozhodli, že odpoledne tenis vynecháme a podíváme se na Lichnici, kde jsme tři roky nebyli.

K obědu jsme měli rajskou a masem, polévka s rýží. Všem chutnalo:)

Ve dvě hodiny jsme tedy vyrazili na protější kopec. Cestou jsme šli přes náměstí, takže zmrzlina byla všemi vítána. Výstup nám trval necelou hodinu. Myslíme si, že to ale stálo za to. Jelikož bylo jasno, bylo vidět široko daleko. Dokonce jsme měli od paní pokladní výklad, takže vám třeba děti řeknou legendu o Miladě. Udělali jsme několik fotek, kluci si "zablbli" na provizorních koních, někteří zkusili chůdy..... Po cestě z podhradí jsme si dali malinovku a vydali se na ubytovnu. Jelikož dolů se jde rychleji, zbyl nám ještě čas na zastávku v místní prodejně.

Večeři jsme měli večeři o půl hodiny dříve, takže jsme se rychle přezuli a hurá na "buchtičky se šodó". Talíře opět zůstali prázdné. Pak následovalo finálové kolo v minigolfu. O celkový triumf usilovala reálně pětice hráčů. Když všechny jamky byly dohrány, tak začalo počítání. Někteří už si vše mezi sebou předali informace, a "zvolili" si vítěze, bohužel je vidět, že jsou prázdniny a jednoduchá matika tu nemá místo. Jinak si moc nedokážeme vysvětlit jejich počty. Proto jsme vyhlašování "udělali" dramatičtější. Vyhlásili jsme třetí místo (Lukáš), pak si pozvali Vojtu s Filipem. Oba zavřeli oči a jednomu z nich dali do rukou pohár. Po dvouletém kralování na trůn vysedá Vojta, který závěrečným dnem předstihl Filipa v celkovém součtu o dva údery.

Večer jsme si s dětmi zahráli poker (i když holky byly . Trošku se nám to protáhlo a děti šly spát po 11 hodině. K tomu jsme dva pokoje (holek a starších kluků) vzaly na bojovku. Během jejich pobytu venku jsme jim trošku upravili jejich pokoje, které měly podobu bojového doupěte. Tolik nástrah na nás čekalo:). A každým rokem jsem důmyslnější a propracovanější. Nejlepší nástrahou byl nafukovací balónek za dveřmi, které měli nalepený připínáček, takže při otevření došlo k prasknutí míčku. O plechovkách na klikách, už víte z předchozích let...... Každopádně se nám povedlo je překvapit, jelikož s tím moc nepočítaly.

Tak to máme pátek a nyní v dalším článku co my a sobota.

Trenéři

Hláška dne:

"Kolik máš ještě kapesného?" - "Nevím, nepočítal jsem to."